Ett litet hejdå

Det här är då mitt avslutande inlägg på den här bloggen. Kanske så kommer det något mer om något spännande händer angående Frankrike, men vi får se om det kommer uppdateras här eller inte.

Jag ville också bara tacka lite här för mina trogna följare, bland annat mina föräldrar, som ibland redan dagen efter hörde av sig hos mig och bara sa: “Du jag läste ditt nya blogginlägg…”. Tack för er då jag inser att det är faktiskt folk som läser det här.

Nu kommer jag fortsätta njuta av mitt sommarlov! Hejdå!

Processed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

