Allra sista veckan och flyget hem

Sitter hemma i Sverige nu på soffan och kollar på tv. Mitt utbytesår är över nu och det känns väldigt konstig. Men mer om det senare och sista veckan får ni höra om nu.

På måndag hade vi våran sista skoldag. Vi såg nästan hela dagen på film och gjorde ingenting. I historielektionen fick jag även presenter från mina klasskamrater. Det var en skokartong full med massor mindre presenter. Samma dag gick vi också och åt en glass. Allt i allt en väldigt lyckat sista skoldag.

Dagen efter åkte jag och några kompisar från klassen till simhallen nära våran skola och spenderade dagen där. Därefter tog vi en till glass och gick sedan hem till en kompis och hängde lite där innan jag behövde åka hem.

Sista dagen innan flyget var jag med Agnes och Hannah i Strasbourg. Vi gjorde lite sista minuten köp och gick omkring lite tills vi hittade ett fint ställe för att sätta oss ner för att prata.

Sedan i torsdags gick det på väg hem. Jag åkte ifrån Strasbourg lite efter kl 12 och var framme i Paris kl 14. Mötte redan då Edvin, en svensk kille som jag också åkte till Frankrike med mig. På flygplanet hittade jag också de andra två svenskor och några norrmän och några danskar. Sedan gick det hem.

Tänkte inte än avsluta bloggen riktig då jag tänkte berätta lite mer om mitt år under mitt sommarlov. Så det kommer nog inte bli något direkt nästa vecka men kanske lite senare. Vi får helt enkelt se.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

 

Kommentera

