Pride, Nancy and Brunch went into a bar…

Slutet är nära för mig. Om mindre än 4 dagar åker jag hem. Har därför försökt att verkligen göra det mesta utav de här sista dagarna.

Veckan började med att vi var ledig på måndag då vi hade pingst. Den dagen var jag med Hannah i Strasbourg. Vi åt en brunch som var otrolig god och hängde bara med varandra vilket var väldigt chill. Faktiskt, var det för oss båda våran först brunch så det var ju också kul.

Sedan på tisdag åkte jag till Nancy för att besöka Maya, danska tjejen som jag var med på Softlanding Camp. Det var verkligen otroligt kul. Hon visade runt sig i min skola och jag fick också se Nancys häftigaste Thriftshop + kafé. Jag mötte också där en tysk tjej som heter Dunja och kommer från Berlin. Vi pratade väldigt mycket och nästa gång jag åker till Berlin kommer jag 100%igt hälsa på hos henne. Älskar verkligen att göra sådana bekantskaper!!

På lördag var det då dags för pride paraden i Strasbourg. Jag och mina kompisar från skolan drog dit allesammans och nu jag tänker på det var det verkligen en highlight av mitt utbytesår. Det var helt enkelt otroligt.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

