Sista 5-dagars-skolveckan, ännu mer bad och lite Tyskland

11 dagar kvar numera. Varje dag jag vaknar blir det en mindre. Det är en väldig konstig känsla måste jag säga. Snart kommer jag byta texten där på sidan av bloggen och behöva skriva allt i dåtid…

Men nu ska jag först skriva om min vecka. Det har varit otrolig rolig måste jag säga i förväg. Nu i skolan gör vi inte så mycket. Lärarna har börjat med att låta oss se på film hela tiden och det har också hänt att vi bara har dragit och ätit glass någon gång då vi inte hade någonting.

På onsdag var jag med Hannah och bada. Det var väldigt roligt och jag måste säga att det var länge sedan jag har skrattat så mycket. På lördag var jag då också med Hannah då jag ville bocka av någonting på min bucketlist innan jag åker så vi åkte till Kehl med spårvagnen. Kehl i sig var inte så rolig men när jag gick igenom en tysk matbutik och såg alla mina barndomsminnen i matformat fick jag idéen att Hannah skulle prova lite grejer. Det var också det vi gjorde och jag visade henne helt enkelt en hel ny värld när det gäller mat.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

