Systerbesök, bad och nationaldagsfirande

Jag vet det är ganska så länge sedan jag har skrivit här, närmare sagt två veckor men efter första veckan tänkte jag då jag nästan inte hade gjort något då att det var kanske bättra att vänta i en vecka till. Så nu är jag här och tänkte skriva lite om mina sista två veckor.

Första veckan gjorde jag egentligen bara något på onsdag då jag firade Norges nationaldag med mina två norska kompisar, Agnes och Hannah. Vi åkte till Orangeriet, som är den mest kända parken och åt lite allt möjligt. Allt från jordgubbar till Croissants. Det var ju verkligen supergod. Det var också första dagen då det var verkligen varmt här. Vi hade då runt 30 grader och det är såhär vädret har varit sedan dess.

Jag hade långhelg den helgen därefter och gjorde verkligen ingenting. Det är det jag kan säga om det verkligen.

Helgen efter var det min syster som kom på besök. Med runt 30 grader i skuggan var det endaste vi gjorde att bada och att äta. Har verkligen njutit utav den här helgen måste jag säga. Vi gjorde också lite thriftshopping och hade väldig najs hotellfrukost.

Jag har numera bara 16 dagar kvar i Frankrike och det känns väldigt overklig måste jag säga. Nu efter min syster har åkt hem börjar avresedatumet närmar sig och jag får lite små panik över hur lite tid det är kvar. Det är ju klart att jag är glad att komma hem, väldigt glad är jag till och med, men samtidig har jag panik över att lämna allt. Ju mindre tid jag har kvar ju mer panik får jag.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

