Lägerbål, Teater och varmt väder

Nu är jag klar med ännu en vecka. Den här veckan var lite speciell för mig då min värdsyster åkte bort för att åka skidor med skolan så jag var ensam kvar med mina värdpären men det funkade prima. Nu är hon tillbaka och snart är det även min tur att åka bort med skolan. För mig går det nämligen nästa vecka till Paris!

Såklart är jag taggad på det men nu ska jag berätta med om veckan som har gått. I tisdags åkte jag med min skola på teater igen. Tyvärr var det här sista gången så jag har alltid älskat de små äventyr som har betytt att stanna sent kvar i skolan och göra allt galet man inte skulle göra annars.

Dagen efter hängde jag med en kompis. Jag gjorde kladdkaka med henne och jag måste säga att det blev riktig bra. Vi hade med flit gjort lite extra så att vi kunde ta med det till skolan dagen efter och folk älskade ju verkligen det.

I lördags var jag då i Strasbourg med en kompis från skolan för att vi skulle fixa hål i örat. Vi hade redan sagt att vi skulle göra det tidigare men då vi hade så mycket tester blev det inte verkligen något. På kvällen när jag kom hem från stan så skulle vi på lägerbål, organiserat av byn jag bor i för att fira våren.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

 

Kommentera

