Utsikt och Öppet Hus.

Skriver numera lite fram i tiden men tänkte bara berätta vad som hände veckan efter sportlovet.

Under denna vecka då försökte jag komma igång med springandet igen och jag tog en ny väg som jag aldrig hade sprungit och hittade ett guldställe verkligen. Jag sprang upp för vinfälterna och hade verkligen en superb utsikt. Bilderna fler längst ner.

Sedan på lördagen hade min lilla skola öppet hus vilket är ju en av mina favorithändelser av hela året så det var ju självklart att jag skulle gå. Jag själv gjorde ju inte riktig så mycket som ni kanske förstår men det var väldigt skönt att kunna prata med lärare utan att de var helt stressade som vanligt. Jag hängde mest med min historielärare och i engelska rummet med mina engelska lärare. Fick också reda på att nästan alla lärare typ känner mig så det var ju också kul när min historielärare ville föreställa mig och alla bara nickade och sa ju, vi känner henne redan. Önskade verkligen att lärarna inte skulle var så instängda här i sin egen lilla värld så att jag kunde ha dagar som dessa lite oftare.

Samma vecka som det här hände bytte jag också värdfamilj som jag beskrev lite i mitt förra inlägg. Ni får kika in där då om ni har några frågor om det. Annars hände det faktiskt inte så mycket mer. Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

