Teater på gång och bowling dagen efter

Så förra veckan var sista veckan före mitt 2 veckors långa sportlov. Lov är inte verkligen den mest älskade tiden av mitt utbytesår då jag alltid frågar mig själv vad jag kan hitta på den här gången, men jag tror detta lov kommer bli så mycket bättre än de två förra. Jag har mycket och göra och nästan ingen tid för läxor. Så som det ska vara.

Under veckan har det inte hänt så mycket. Nämnvärt är att jag köpte en skoltröja som jag är väldigt taggad på. Den beställs dock först så jag får vänta lite till.

Sedan i fredags var jag med skolan på teater. Vi såg på ”Neige” (översätt: snö). Det handlade om en kille som åkte till Turkiet för att skriva en artikel om kvinnor som tar självmord och det slutade med att han blir inblandad i största kuppen mot regimen eller något liknande. Förstod inte hela bilden så kan inte säga så mycket mer. De använde sig av sådana fejkpistoler som låter exat som riktiga vilket inte riktig var min smak, men annars var det väl inte så illa. Jag förstog betydligt mer den här gången än förut.

Dagen efter var jag med två kompisar och min kompis kompisar till närmast bowlingställe och körde ett parti. Efter det åkte jag till min kompis Clara för att övernatta där. Dagen efter gjorde vi vårat grupprojekt.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

