Universitetsdagen och slacka

Inte verkligen den mest händelserika veckan, må jag säga.

I torsdags var jag på utbildningsmässa i Strasbourg med kompisar. Låtsade lite att jag var intresserad att plugga i Strasbourg och kom ihåg hur jobbiga människor som finns på sådana ställen. Som ifrågasätter min lögn att studera där då jag ju inte kan franska flytande etc. Men mötte också otrolig snälla personer där såklart.

Ett mötande som verkligen gjorde min dag var vid Strasbourgs Universitets stånd för Skandinaviska språk. Ja, ni läste rätt där. Jag mötte någon som pratade svenska där!! Det var verkligen länge sedan jag hörde någon prata svenska så jag kan verkligen säga att det gjorde min dag.

Nu i helgen har jag inte verkligen gjort super super mycket. Gjort lite för skolan, tränat och sett på serier. Som vanligt alltså. Nedan får ni lite bilder från cinema klassen jag hade i fredags. Vi hade praktik igen.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

