Sushi med värdfamiljen och mera

Har egentligen bara tre små grejer att berätta den här veckan. Förbered er alltså till ett lite kortare inlägg.

Den här veckan har det gått halvvägs med mitt utbytesår. Har lite blandade känslor med detta. Är samtidigt stressat men också ganska glad. Glad för att jag fortfarande har lika lång tid som jag redan har haft men också stressat då jag känner att franskan och allt med det egentligen borde gå bättre numera men nej tyvärr känner jag ingen stor skillnad.

I helgen gjorde jag inte så hemskt mycket. Esteban hade fotbollsturnering i söndags där jag hängde med och hejade på. Han spelade tre tio minuters matcher och vann en av de!

Sedan lagade jag också äntligen min favoriträtt med min värdfamilj. Sushi! Förutom min värdmamma hade ingen i familjen smakat det förut så jag var lite rädd hur det skulle bli men de gillade det allesammans! Blev verkligen super duper glad!Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

 

2 reaktioner på ”Sushi med värdfamiljen och mera

Kommentera

