Teater, Julavslutning och massa med läxor som jag inte kommer göra

Nu är sista skolveckan före jullovet också klart. Det har gått otroligt fort nu, kanske mest då jag var rädd för att inte ha något att göra under mitt två veckors långa lov men jag märker nu att det fixar sig ganska bra. I alla fall… Här kommer min senaste vecka.

I tisdags var jag med skolan på teater. Jag och några av mina vänner stannade i skolan då det inte skulle ha varit värt det att åka hem, äta snabbt och sedan ta bussen tillbaka igen. Att stanna i skolan när nästan ingen annan är där är verkligen en av mina favoritgrejer att göra så jag njöt för fullt. Köpte tortellini i den närmaste butiken och massa med choklad och vi hade ett litet julbord fast med massa utav choklad. När vi väl var på teatern var det inte så bra som jag förväntade mig, men hela dagen var såå roligt.

Snabbspolning till i fredags då vi hade julavslutning. För oss var det en talentshow som varade mer än 3h. Det var några bra bidrag med men tyvärr inte många så jag var mest med vänner även med en annan utbytesstudent som är på min skola som heter Emily. Vi hade det i alla fall väldig kosligt. Två av mina kompisar ställde också ut sina målningar och saker som det och hittade också någon som cosplayade.

Så nu när jag har jullov tror ni kanske att jag inte har något och göra men käraste skolan har gett mig 4 böcker att läsa, 3 prov att se fram emot efter lovet och bara 2 inlämningar. Visst är de snälla? Kommer antagligen inte verkligen göra allt då jag känner att skolan inte verkligen behöver vara så viktig det här året men aja. Vi får helt enkelt se hur mycket jag hinner med.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

 

Kommentera

