Bättre lite sent än aldrig

Jag är tillbaka, om man tror det eller ej. Vet att jag har kommit lite efter, men ska göra upp för det, tror mig! Det blir ett kort inlägg nu då inte verkligen finns något att berätta.

Under veckan har det inte hänt så mycket. Det är bara några små tester och vi har fått massa läxor för lovet som är snart (imorgon!!). I fredags hade vi faktiskt klassfoto vilket var ganska kul. Tror inte det blev ett bra resultat med mina foton men vi i klassen hade kul i alla fall.

Under söndagen var jag med min värdfamilj uppe tidigt då min värdlillebror hade fotbollsturnering. Det var ganska kul och det gick ganska bra för min värdbrorsa.

Sedan kan jag också avslöja att jag får åka och hälsa på min syster under lovet. Hon bor ungefär 2 timmar härifrån vilket var också varför blev lite extra glad när jag fick reda på min placering i Juli.

Då jag har varit så inaktiv på senaste tiden tänkte jag att jag kan lika gärna lägga upp ett till inlägg imorgon. Då kommer första gästpostaren! Vi ses tills dess.

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

