Softlanding Camp dag 3

Idag har jag inte så mycket att berätta. Vi började klockan 9 igen och åkte direkt till ”Le Louvre”. Jag har ju längtad så mycket. Nu är min mobil full med fina bilder av skulpturer och bilder och det var så värt det. Le Louvre är så pass stor att jag lyckades gå 5 km bara i muséet. Sammanlagd har jag gått 2o km idag ovh vi i gruppen har kommit överens, detta är inte hälsosam.

Efter det åt vi lunch i en park och fick väldigt mycket tid att shoppa, en till grej jag hade längtad till. Sedan åt vi igen, den här gången dock inget fransk, och efter det fick vi shoppa lite mer.

Människorna i våran grupp är verkligen så himla sköna. Man kan gå fram och prata med alla, även om man kanske inte har pratat än. Då vi alla sitter i samma båt blir det oftast frågor om man har hemlängtan eller vart man har hamnat. De flesta har kommit till den nordligare delen utav Frankrike men några skulle också nära den spanska kusten. Dit flest ska är nog Bretagne. Mer har jag faktiskt inte att berätta. Ses imorgon!

Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with a6 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

