Sommarlov m.m.

I torsdags hade jag sommaravslutning och fick äntligen mitt efterlängtad sommarlov. De senaste veckor har det inte verkligen hänt så mycket vid utbytesfronten. Det jag har gjort är att jobba, plugga det sista och umgås med kompisar.

De flesta får sina familjer under sommaren så jag har verkligen något att se fram emot. Dåligt är bara att jag nu drar 3 veckor på ett sommarläger lite utanför Norrköping där både internet och täckning är lite dåligt. Då folk alltid säger att de ringer när man minst tror det är jag övertygad att de ringer när jag är där och jag inte kan svara. Detta leder till att jag inte heller kommer kunna skriver något här på tre veckor. Bara så ni är förvarnat.

Nu är det också bara mindre än 80 dagar kvar tills avresan och jag är super duper taggad. I våran Facebook chatt har vissa skrivit att de har mindre än 20 dagar kvar och jag förstår mig inte på hur de kan föra ett normalt liv medans jag med 80 dagar kvar är både små stressad och som sagt sååå taggad.

Processed with VSCO with hb2 preset

Kommentera

