Frankrike April 2015

Nu är det så att för exakt ett år sedan var jag på väg hem från Frankrike. Jag hade varit i Nice i några dagar och det var nog då jag blev kär i landet. Det som jag älskade mest var deras språk, som jag just nu bara sparlig förstår, deras mat, som jag skulle kunna äta tills jag spricker, och människorna, som ler emot en på gatan även om man aldrig har träffat de förut. Utan den här resan skulle jag nog inte ha valt Frankrike – eller kanske inte ens valt att åka som utbytesstudent. Här får ni lite bilder:

Processed with VSCO with a6 preset
Jag och min käraste syster som gav mig den här trippen som min konfirmationspresent
Processed with VSCO with a6 preset
Lilla stolta jag
Processed with VSCO with a6 preset
Loppis hittad vid Nices hamn
Processed with VSCO with a6 preset
På väg till Monaco
Processed with VSCO with a6 preset
Galerie des ponchettes
Processed with VSCO with a6 preset
Lite inköp av mig – Lush fanatikern
Processed with VSCO with a6 preset
På väg till Marseille
Processed with VSCO with a6 preset
Nices fina strand
Processed with VSCO with a6 preset
Utsikten över Nice
Processed with VSCO with a6 preset
Streetart i Marseille
Processed with VSCO with a6 preset
Marseille
Processed with VSCO with a6 preset
Starbucks i Monaco
Processed with VSCO with a6 preset
På Arlanda före exakt ett år
Kommentera

