The Exchange Challenge


Vilket land ska du till?

Frankrike!

Vilken organisation åker du med?

Explorius

Hur/var skulle du helst bli placerad?

Alltså helst i södra Frankrike men är också taggad att få bo i en typisk fransk by (hur det än ser ut har jag dock ingen aning hosthost).

Har du fått familj eller gjort stat / region-val?

Jag har vare sig fått familj eller gjort ett region-val. Är dock klar med alla ansökningshandlingar så det är bara att vänta.

Kommer du åka på något förberedelseläger?

Ja! Jag kommer åka till Paris för 3 dagar. Är såååå taggad.

Vad ser du mest fram emot?

Att träffa värdfamiljen, första skoldagen och den dagen då jag inser att jag faktiskt inte är så dålig på franska.

Vad fruktar du mest?

Att något kommer hända min familj, pojkvän eller mina vänner.

Vill du prova någon ny sport?

Det skulle vara väldigt kul men då det inte verkligen finns en sport som är verkligen känd för Frankrike så jag har ingen önskning.

Vad kommer du sakna mest?

Min pojkvän,min familj, mina vänner och Marabou choklad.

I Frankrike, kommer du åka på en resa arrangerad av organisationen?

Det är inte planerad något än men jag är väldigt sugen på att upptäcka hela Frankrike och inte bara min egen lilla stad 🙂

Tror du att det kommer att bli ett bra år?

Är det ens en fråga? Det kommer bli ett superduper bra år !!

Kommentera

