En början

Hej! Jag heter Nicoline (kallas även Nico), jag är 16 år och det här är mitt första blogginlägg någonsin. Jag går i 1:an och går natur men är även väldigt intresserad på språk och är en allmän nörd (böcker, serier osv).

Den här bloggen kommer handla om vad som händer före, under och kanske även lite efter mitt år som utbytesstudent  i Frankrike. Det endaste jag vet om ämnet nu är mitt avresedatum, vilket är den 30 Augusti.

Håller på att länka andras bloggar någonstans så om ni vill kika in andras blogg är det bara att kolla under ”Menu” eller något sådant.

Annars har jag inte mer så mycket. Ses i nästa inlägg!

2 reaktioner på ”En början

Kommentera

